Reklama w Google

Zamów prowadzenie kampanii Google Ads, aby trafiać do potencjalnych klientów w swojej okolicy.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z naszym ekspertem.

Jak to działa?

Bardzo prosto! Twoja reklama będzie pokazywana w wyszukiwarce Google i wyszukiwarkach partnerskich. Wybrani użytkownicy zobaczą reklamę po wpisaniu fraz, na których Ci zależy, np. pizza Lublin. Opłaty będą naliczane tylko za kliknięcia w reklamę, nie za wyświetlenia. Inwestujesz więc w osoby, które są realnie zainteresowane Twoimi usługami!

Salon fryzjerski Lublin

Ile to kosztuje?

Tyle ile chcesz! Samodzielnie ustalasz swój maksymalny miesięczny budżet reklamowy, w ramach którego Google będzie naliczać opłaty za kliknięcia w reklamę. A nasze wynagrodzenie za prowadzenie kampanii jest stałe i wynosi 200 zł netto miesięcznie, niezależnie od wysokości budżetu.

Zaczynamy!

0$

Dziękujemy!
Wkrótce napiszemy do Ciebie.

Symulator kosztów


Całkowity miesięczny koszt kampanii (netto):


0$

Wybierz, aby kontynuować.

Dalej

Koszt wykonania

Świetnie, wyceniliśmy Twoją nową stronę!

Summary

Opis Szczegóły Liczba Cena
Rabat:
Razem:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Zostałem/am poinformowany/a, że: administratorem moich danych osobowych jest Stronomat Adrian Such (NIP: 9222978314, REGON: 061244683, adres korespondencyjny: ul. Młyńska 6/18, 22-400 Zamość); przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych, poprawiania ich oraz usunięcia; podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zgłoszenia.

Gotowe

Zalety kampanii

Kampania Google Ads ma tak wiele zalet, że sami również z niej korzystamy. Wybraliśmy dla Ciebie trzy najważniejsze zalety:

Celność

Możesz wybrać frazy, na których Ci zależy, np. pizza Lublin. Pomożemy Ci wybrać odpowiednie frazy.

Łatwe połączenia

W reklamie mobilnej możemy włączyć przycisk typu „Zadzwoń” oraz wybrać dni i godziny jego wyświetlania.

Płatność za kliki

Środki w ramach budżetu reklamowego będą naliczane tylko za kliknięcia w reklamę, nie za wyświetlenia.

Przykład kampanii

Tyle kliknięć w reklamę zanotowała firma z Zamościa w ciągu jednego miesiąca przy maksymalnym budżecie ustalonym na 300 zł:

1

W tej liczbie mieści się 325 kliknięć w przycisk „Zadzwoń” w reklamie mobilnej, reszta to przejścia na stronę firmową.

Dane z lipca 2020 roku. Liczba wyświetleń reklamy: 17904. CTR (współczynnik klikalności): 10,15%. Całkowity koszt kampanii: 299,93 zł netto (za kliknięcia) + 200 zł netto (za prowadzenie).

Konsultacja

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z naszym ekspertem.

Frazy, na których Ci zależy *
Wypełnij to pole
Twój e-mail *
Proszę wprowadzić prawidłowy adres email.
Antyspam: 30 - 15 = ?
Wpisz wynik równania aby kontynuować
Zgoda na przetwarzanie danych *
You need to agree with the terms to proceed
Menu