Reklama w Google

Przyciągaj na swoją stronę potencjalnych klientów.

Odbiorcy zobaczą Twoją reklamę po wpisaniu fraz, na których Ci zależy, np. pizza Lublin, pizzerie w Lublinie. Środki z budżetu będą pobierane tylko za kliknięcia, nie za wyświetlenia.

Abonament: 200 zł netto
Budżet reklamowy: 200-1000 zł netto
Okres rozliczeniowy: miesiąc kalendarzowy
Rodzaj umowy: na czas nieokreślony

Zalety kampanii Google Ads:

Celność

Możesz wybrać frazy, na których Ci zależy, np. pizzeria Lublin. Pomożemy Ci w wyborze odpowiednich fraz.

Elastyczny budżet

Możesz ustalić swój budżet reklamowy (od 200 do 1000 zł miesięcznie) i zmieniać go w kolejnych miesiącach.

Geotargeting

Możemy ograniczyć wyświetlanie reklamy do dowolnej lokalizacji, np. miasta, powiatu, województwa.

Wydajność

Środki z budżetu reklamowego będą pobierane tylko za kliknięcia w Twoją reklamę, nie za wyświetlenia.

Rozszerzenia

Reklama może zawierać przycisk typu „zadzwoń”, jeśli internauta będzie szukał Twojej firmy na smartfonie.

Statystyki

Na początku każdego miesiąca będziesz otrzymywać raport ze statystykami kampanii za poprzedni miesiąc.

1

kliknięć w reklamę

– to statystyki kampanii dla lokalnej firmy z Zamościa (lipiec 2020 r.) przy budżecie reklamowym 300 zł i średnim koszcie kliknięcia 16 groszy. Liczba wyświetleń wyniosła 17 904, a współczynnik kliknięć (CTR) 10,15%.

Menu