Płatności Google Ads

Płatności Google Ads

Płatności za kampanię Google Ads są proste, szybkie i bezpieczne.

W tym artykule odpowiadamy na pytania:

  • Jak działają płatności za kampanię Google Ads?
  • Dlaczego kartę płatniczą musisz dodać samodzielnie?
  • Jak dodać kartę płatniczą do konta Google Ads?
  • Jak wyglądają kwestie bezpieczeństwa i fakturowania?

Jak działają płatności za kampanię Google Ads?

Na pewno już wiesz, że Google nalicza opłaty tylko za kliknięcia w Twoją reklamę, nie za wyświetlenia. Saldo rośnie i co pewien czas trzeba uregulować należności. Wystarczy, że jednorazowo dodasz kartę płatniczą do konta Google Ads, a należności będą pobierane przez Google automatycznie co pewien czas.

Dlaczego kartę płatniczą musisz dodać samodzielnie?

W Stronomacie zajmujemy się kampanią za Ciebie, ale kartę płatniczą – ze względów bezpieczeństwa – musisz dodać do konta Google Ads samodzielnie, bo tylko Ty masz prawo znać jej dane, w szczególności numer i 3-cyfrowy kod.

Pamiętaj, by chronić te dane. Stronomat nigdy nie poprosi Cię o te dane.

Jak dodać kartę płatniczą do konta Google Ads?

  1. Jeśli nie masz jeszcze konta Google, załóż je tutaj:
    https://accounts.google.com/signup/v2
    Jeśli masz już konto Google, zaloguj się do niego tutaj:
    https://accounts.google.com/signin/v2
    Jeśli jesteś już zalogowana/y, przejdź do kolejnego punktu.
  2. Podaj nam login do swojego konta Google (może kończyć się domeną @gmail.com, ale niekoniecznie). Dodamy Cię do konta Google Ads jako osobę, która ma prawo zarządzać ustawieniami płatności konta, np. dodać kartę płatniczą.
  3. Na adres e-mail przypisany do Twojego konta Google przyjdzie wiadomość z linkiem potwierdzającym – kliknij w ten link, aby potwierdzić swoje nowe uprawnienia.
  4. Po otrzymaniu uprawnień przejdź na stronę ustawień płatności:
    https://ads.google.com/aw/billing/paymentmethods
  5. Dodaj kartę płatniczą wg instrukcji pojawiających się na ekranie. Na tym etapie podawanie danych karty płatniczej jest bezpieczne.

Jeśli utkniesz na którymkolwiek etapie, napisz do nas – chętnie Ci pomożemy.

Płatności Google Ads – pytania i odpowiedzi

Czy Stronomat będzie widział dane mojej karty płatniczej?

Nie, dane Twojej karty płatniczej, np. numer karty, nie będą widoczne dla Stronomatu. Google pokazuje na liście kart tylko końcówkę numeru karty (jest to przydatne w przypadku dodawania wielu kart) oraz jej datę ważności.

Czy mogę usunąć kartę płatniczą z konta Google Ads?

Tak, ale wcześniej ureguluj należności. Pamiętaj, że brak karty na koncie uniemożliwi pobieranie należności przez Google, a to z kolei może doprowadzić do zawieszenia kampanii, czyli zaprzestania wyświetlania Twoich reklam.

Czy otrzymam fakturę od Google?

Tak, co miesiąc będziesz otrzymywać fakturę od Google Ireland Ltd z siedzibą w Irlandii z tytułu importu usług, bez naliczonego podatku VAT. Ustawimy kampanię tak, aby kwota faktury nigdy nie przekraczała miesięcznego budżetu reklamowego.

Czy moja firma musi być zarejestrowana jako podatnik VAT-UE?

Tak, przez rozpoczęciem korzystania z usługi musisz zadbać o to, aby firma była zarejestrowana jako podatnik VAT-UE. Stronomat nie świadczy usług księgowych ani usług doradztwa podatkowego – jeśli potrzebujesz szczegółowych informacji w tej dziedzinie, skontaktuj się ze swoją księgowością lub urzędem skarbowym.

Czy otrzymam też fakturę od Stronomatu?

Tak, co miesiąc będziesz otrzymywać fakturę od Stronomatu w wysokości 200 zł netto z tytułu prowadzenia kampanii Google Ads.

Udostępnij:

Poprzedni wpis
CMS
Następny wpis
Słownik Google Ads
Menu